»
Informacje o Encyklopedii
» Poradniki do Gier
» FAQ / Pomoc
Encyklopedia
wiecznie żywa
Przewagą naszej publikacji na wydawnictwami papierowymi to ogromna
ilość materiałów godna słowa Encyklopedia.
Ale to nie wszystko, nasza encyklopedia jest "żywa".
Dzięki uaktualnieniom które
będą zamieszczane w Internecie i na płytkach CD dołączanych do czasopism
będziecie mogli na bieżąco uzupełniać dane encyklopedyczne, ilustracje,
poradniki do gier i czytać o nowych grach dodanych do encyklopedii.
|
|
|
Encyklopedia
Gier 2003
Nowość na polskim rynku
Wydana na dwóch CD multimedialna Encyklopedia GIER 2003
to największe, kompetentne i praktyczne źródło wiedzy o grach komputerowych!
28 listopada 2002 do kiosków na terenie całej Polski
trafiła
Encyklopedia GIER 2003, olbrzymia baza wiedzy o grach komputerowych,
która zawiera informacje interesujące zarówno początkujących, jak i zaawansowanych
graczy. Dzięki zebraniu w jednym miejscu wszystkich materiałów dotyczących
danej gry, możliwej jest śledzenie jej "drogi życiowej" od momentu
pierwszych zapowiedzi do ostatecznej recenzji, kodów, a nawet poradnika.
Najważniejsze zalety Encyklopedii GIER 2003 to:
- szczegółowe, uporządkowane, rzetelne
i aktualne informacje
o 1868 grach
- 137
obszernych dokładnych i gotowych do wydrukowania poradników
do najważniejszych i najtrudniejszych gier
- 3600 tajnych
kodów do 450 gier
- prawie 10
000 starannie dobranych ilustracji
- przejrzysty i intuicyjny sposób obsługi
programu
- elegancka szata graficzna
- uporządkowanie gier w jasnych kategoriach
- w każdym egzemplarzu Encyklopedii umieszczony
unikatowy kod rejestracyjny zapewniający darmowy
miesięczny dostęp do MayClub (płatnej strefy wortalu www.gry-online.pl)
oraz darmowe aktualizacje Encyklopedii GIER 2003 do końca lutego 2003
- dwie płyty CD umieszczone w praktycznym
opakowaniu DVD
|
Encyklopedia GIER 2003
ukaże się w niskiej cenie 19,90 złotych.
Mariusz Klamra, koordynator projektu z ramienia wortalu
www.gry-online.pl, mówi:
"Nad Encyklopedią GIER 2003 pracował wieloosobowy, profesjonalny
zespół. Dzięki temu powstał jeden z największych na świecie zbiór
rzetelnych informacji dotyczących gier, mający w naszym zamyśle
być przydatny i interesujący zarówno dla tych, którzy nie wyobrażają
sobie życia bez gier, jak i dla ludzi, którzy mają z nimi kontakt
zupełnie sporadyczny. Wierzymy, że każdy miłośnik gier komputerowych
uzna Encyklopedię GIER 2003 za pozycję obowiązkową w swojej kolekcji."
|
|
Partnerami medialnymi Encyklopedii
GIER 2003 są:
wortal www.gry-online.pl
oraz miesięczniki
Komputer Świat GRY i PLAY.
|
|
Wymagania sprzętowe
Encyklopedii GIER 2003:
Procesor: Pentium 166 MHz (zalecany
233 MHz)
Pamięć: 64 MB RAM (zalecane 128 MB
RAM)
Karta graficzna: 4 MB (zalecane 8 MB)
CD-ROM: 4x
System: Windows 98, XP lub 2000
|
Dla kogo jest encyklopedia :
- Gracze zaawansowani - przegląd całego rynku, dokładne dane
o każdej z gier, możliwość sprawdzenia planów wydawniczych na przyszłość
zarówno jeżeli chodzi o rynek polski jak i światowy
- Gracze okazjonalni - możliwość wyszukania gry w zależności
od swoich gustów i w porównaniu do poprzednich gier w jakie grali.
Ilustracje pomogą podjąć decyzję
- Rodzice - Encyklopedia będzie świetnym prezentem dla dziecka,
jest tania i z pewnością sprawi mu sporą przyjemność, będziecie mogli
też sami sprawdzić jakie wymagania wiekowe mają gry w które gra wasza
pociecha
- Dzieci - informacja totalna, wreszcie możesz sprawdzić dokładnie
co chcesz dostać od rodziców w prezencie, możesz nawet wydrukować
im "zamówienie" z pełnym zestawem informacji
- Zagubieni podczas grania - poradniki, ułatwienia, kody wszystko
co może wam pomóc w przyjemnym i bez stresowym graniu
- Sprzedawcy gier - macie pełną bazę danych, wszystkie informacje
które są potrzebne aby żaden klient was nie "zagiął"
- Lubiący czytać o grach - ponad 18 milionów znaków tekstu,
cała masa świetnych recenzji i zapowiedzi
- Kolekcjonerzy - na bazie Encyklopedii możecie uzupełnić swoje
katalogi, choć pamiętajcie - aby kupić wszystkie gry w niej opisane
będzie potrzebowali gdzieś około miliarda starych złotych ;-)
|